Praktische informatie
Heeft u als ouder een vraag of klacht? Bij wie kunt u dan terecht?
Wij zijn een open organisatie waar u altijd terecht kunt met u vragen en klachten. Wanneer u een klacht/vraagt heeft zullen wij u binnen 2 weken uitnodigen om u klacht te bespreken en op te lossen. Tevens zijn wij aangesloten bij het landelijk loket klachten en geschillen voor de kinderopvang. www.klachtenloket-kinderopvang.nl
U kunt hier als ouder ook uw vraag of klacht neerleggen. Thuizbij heeft daarnaast ook een klachtenregeling welke u met deze link kan openen en u kunt lezen hoe dit in zijn werk gaat. Ook maken wij jaarlijks een klachtenverslag welke voor ouders en oudercommissie in te lezen zijn. En ontvangen wij vanuit het klachtenloket elk jaar een rapportage over het afgelopen jaar.
Wij ontvingen over afgelopen jaar geen klachten via het klachtenloket.
Werken bij Thuizbij?
Word jij onze nieuwe Thuizbij collega? Ben jij die vrolijke noot, de creatieveling, de team-player, de enthousiasteling, de actieve (Thuiz-)bij, de flexibele kanjer. Dit is je kans....
​
Wij zijn op dit moment op zoek naar :
-
Een leuke collega voor vier middagen op onze leuke BSO's!!!
-
Een gezellige en flexibele invalkracht die het leuk vindt om af en toe bij ons op de groepen te werken, kinderdagverblijf en/of buitenschoolse opvang.
​
Wil jij kinderen uitdagen, een leuke dag bezorgen en stimuleren in hun ontwikkelingen?
Neem dan contact met ons op: kortenhoef@thuizbij.nl
Stage lopen bij Thuizbij?
Thuizbij is een erkend leerbedrijf, en biedt je alle mogelijkheden om jezelf te ontplooien. Wij hebben als team regelmatig workshops of trainingen om ons vak goed bij te houden. Mocht er in jouw stageperiode een training of een workshop plaatsvinden dan kan je daar op onze kosten aan mee doen. Mocht de stage van beide kanten goed zijn bevallen, en zit je in je laatste jaar en wij hebben een vacature open staan, dan zijn er altijd mogelijkheden om over een vaste aanstelling te praten.